دسته‌بندی نشده

اقبال تجهیز نمایندگی شیرآلات طوفان فلز شیراز

شیرآلات طوفان فلز در شیراز

اقبال تجهیز نمایندگی شیرآلات طوفان فلز شیراز

شیرآلات طوفان فلـز به عنوان یکی از تولید کنندگان صنعت شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در سـال 1388 با پشتوانه ســال ها تجربه تأسیس گردیده و در گذر زمان با توجه به نیاز این مجموعه با تکمیل شدن پروسه تولید، با نصب و راه اندازی ماشین آلات مدرن داخلی و خارجی مجموعه های ریخته گری تـراشکاری، پـرداختکاری، آبـکاری، پی وی دیرنگ کاری و مونتاژ و تست استــاندارد محصولات خــود را راه اندازی کرده است.

شیرآلات طوفان فلز به دلیل طرح های متنوع و زیبا، قیمت مناسب، تنوع رنگ و کیفیت عالی به یکی از برترین مارک‌های شیرآلات ساختمانی تبدیل شده است که دارای 7 سال گارانتی پس از فروش می باشد.

شیرالات طوفان فلز با داشتن پرلاتور کاهنده مصرف آب، به کاهش مصرف آب کمک می کند و در نتیجه صرفه جویی در هزینه های آب و انرژی را برای شما به ارمغان می آورد.

کارتریج سرامیکی این شیرآلات، مقاوم در برابر دما و فشار بوده و در برابر سایش و خراشیدگی نیز مقاوم است. نصب سریع و آسان شیرآلات طوفان فلز به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به تخصص فنی، به راحتی آن را نصب کنند و از آن بهره ببرند.

طراحی خاص بدنه، رسوب پذیری کمتری را به دلیل جریان آب بهینه در داخل شیر فراهم می کند که سبب عمر طولانی محصول می‌شود. از ویژگی های دیگر شیرالات این برند می توان به گارانتی 7 ساله آن اشاره کرد که نشان از کیفیت و اعتماد سازنده به محصول خود دارد.

اقبال تجهیز نمایندگی شیرآلات طوفان فلز شیراز

اقبال تجهیز نمایندگی شیرآلات طوفان فلز شیراز می باشد که با سابقه طولانی در زمینه فروش شیرآلات و تجهیزات ساختمانی یکی از برترین فروشگاه های فروش تجهیزات ساختمانی به خصوص شیرآلات در شهر شیراز و جنوب کشور می باشد.

شما می توانید از طریق سایت اقبال تجهیز شیرآلات طوفان فلز در طرح ها و رنگ های مختلف را بصورت آنلاین خریداری نمایید یا با مراجعه حضوری به فروشگاه تجهیزات مربوط به ساختمان خود را خریداری نمایید.

اقبال تجهیز نمایندگی شیرآلات طوفان فلز شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *